Curso 2015/16
BENVIDOS/AS!!!
Na antiga cidade de Alexandría, onde se atopaba a biblioteca máis importante do mundo coñecido. Alí, unha muller Hypatia, ensina aos seus alumnos a pensar...
Dura tarea pensar, naqueles tempos e tamén hoxe...
Actividade cooperativa en grupo base.
ÁGORA -Alejandro Amenabar.
Curso 2014/15
En la mayoría de los países de la OCDE, se da gran valor a la flexibilidad, al espíritu emprendedor y a la responsabilidad personal. No sólo se espera que los individuos sean adaptables, también innovadores, creativos, autodirigidos y automotivados. Muchos académicos y expertos están de acuerdo en que hacer frente a los desafíos actuales requiere de un mejor desarrollo de las habilidades de los individuos para resolver tareas mentales complejas, más allá de la reproducción básica del conocimiento acumulado”.
El País. Escuelas en Red-2013
Tema 12
ROMA
Video motivacional
Antiga Roma en 3D
AS 7 MARAVILLAS DO MUNDO ROMANO
PELICULAS
PARA SABER MÁIS
Tema 11
GRECIA
Preparando unha visita á cidade de ATENAS
Como chegar?
Que visitar?
Onde pasar a noite?
Realización dun folleto que publicite a visita.
TEMAS 9, 10
CIVILIZACIÓNS FLUVIAIS: MESOPOTAMIA /EXIPTO
Exame
Preparar os contidos traballados na aula e os resumes dos temas.
Videos para aprender moito máis:
Exipto
Preparar os contidos traballados na aula e os resumes dos temas.
Videos para aprender moito máis:
Exipto
O libro dos mortos
A tumba misteriosa de Exipto
KV63
Actividade cooperativa de repaso do tema
MESOPOTAMIA-EXIPTO. As clases sociais
Número 2
Faraón. Tes que buscar información.
1º Recopila toda a información posible.http://www.ecured.cu/index.php/Fara%C3%B3n
2º Realiza unha redacción dende o punto de vista desta personaxe.
Nº 4
Sacerdote.
1º Tes que buscar información.Recopilar toda a información
Atapuerca. Aventura III
1ª Avaliación curso 2014-2015
A tumba misteriosa de Exipto
KV63
Actividade cooperativa de repaso do tema
MESOPOTAMIA-EXIPTO. As clases sociais
Método para agrupar aos alumnos: grupos base e división en números. Numerade a cada membro do grupo do 1 ao 3/4 cada un realizará a tarefa que lle corresponda atendendo ao seu número.
Habilidades sociais: Contribuír, falar baixo, respectar os tempos, saber escoitar aos demais membros do grupo e ao profesor.
Roles: 1. Le. 2. Anota. 3. Anima.
Número 1
Escriba. Tes que buscar información sobre este oficio.
1º recopila toda a información posible.
2º Realiza unha redacción dende o punto de vista desta personaxe.
Faraón. Tes que buscar información.
1º Recopila toda a información posible.http://www.ecured.cu/index.php/Fara%C3%B3n
2º Realiza unha redacción dende o punto de vista desta personaxe.
Número 3
Campesiño. Tes que buscar información.
1º Recopilar toda a información posible.
2º Realiza unha redacción dende o punto de vista desta personaxe.
Sacerdote.
1º Tes que buscar información.Recopilar toda a información
posible.
2º Realiza unha redacción dende o punto de vista desta personaxe.
Unha vez feita esta actividade realizaredes en grupo as preguntas que os entregará a profesora tendo en conta a cor veredes que se trata dunha personaxe ou outra. O equipo que máis preguntas resposte levará un 0´5 en positivos, o que quede de 2º 0´2 en positivos para a 3ª avaliación.
Atapuerca. Aventura III
1ª Avaliación curso 2014-2015
Tema
1 A Terra e a súa representación
- O globo terráqueo e os mapas.
- Tipos de mapas.
- Os elementos dun mapa.
- A localización de puntos cardinais.
- Paralelos e meridianos.
- Latitude e lonxitude.7. A escala.
Temas 2 e 3 O relevo
terrestre e as augas da terra
- Os Océanos e os continentes
- As formas do relevo terrestre
- Os grandes accidentes do relevo terrestre
- Os ríos, mares e lagos máis importantes da terra.
Tema 4 O tempo e o
Clima
- Os conceptos de tempo e clima
- As temperaturas
- As precipitacións
- A presión Atmosférica
- O vento
Tema
5 As Paisaxes da Terra
Tema 6 As Persoas e o
medio natural. Traballo dirixido.
Estudo dalgún
problema ambiental como, por exemplo, a acción humana sobre a vexetación, o problema da auga ou o cambio climático. Toma de
conciencia das posibilidades que o medio ofrece e disposición
favorable para contribuír ao mantenemento da biodiversidade e a un
desenvolvemento sustentable. (curriculum Galicia 2007)
Temas 7 e 8
Atlas do mundo, España
e Galicia.
Redacción sobre a “ALDEA, O ANTIGO E O NOVO”
INTELIXENCIAS MÚLTIPLES NA AULAEXPLICANDO AOS ALUMNOS A NOVA METODOLOXÍA
As Intelixencias múltiples na aula. Múltiples maneiras de aprender...
Unidade 1
(Tema 1 do libro) A Terra e a súa representación
Estudar os apartados 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11
Estudar os apartados 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11
Hillary, desde o teito do mundo
O globo terráqueo e os mapas
Preparo o meu exame
dunha forma divertida
TICs
ACTIVIDADE DE INVESTIGACIÓN INTERNET
A terra en Google maps e Google Earth
Como navegar en Google maps e Google Earth.
Evidencias do traballado na clase.
Grupos cooperativos na clase de ciencias sociais.
Unidade 2
O RELEVO TERRESTRE, AS AUGAS, O TEMPO E O CLIMA
(Apartados 2,3,4,5,6 do tema 2 do libro/ apartado 6 do libro e Doc 2 (páx 41), doc 9 (páx 45) e Doc 10 (páx 46) do libro/Apartados 3, 6 e 7 do tema 4 do libro.
As formas do relevo terrestre
Relevo terrestre
Montaña: Terreo elevado de gran pendente. Poden estar illadas ou agrupadas en SERRAS ou CORDILLEIRAS.
Meseta: Tamén chamadas ALTIPLANOS, extensas chairas situadas a certa altitude.
Val: Terreos baixos situados entre montañas.
Chaira: Zonas chás de pouca altitude.
Depresión: Zonas afundidas situadas a menor altitude que as terras que as rodean.
Relevo costeiro
A costa ou litoral é a zona de contacto entre a terra e o mar.
Península: Porcións de terra rodeadas de auga por todas partes agás polo ISTMO, que as une ao continente.
Cabo (as veces punta): Promontorios que penetran no mar.
Golfo: Entradas do mar na costa.
Baía (Golfo de pequenas dimensións)
Ensenada, cala (máis pequenas ca baía)
Illa: Porción de terra rodeada de auga por todas partes.
Arquipélago: Conxunto de illas.
Praia: costa baixa con area ou pedras.
Acantilados: costas altas.
Relevo submarino
Plataformas continentais: Terreos próximos á costa de escasa profundidade. Continuación marítima dos continentes.
Noiros continentais: Zonas de moita pendente que enlazan a plataforma continental coa chaira abisal.
Chaira abisal: Extensan chairas situadas a gran profundidade.
Dorsal oceánica: Grandes cordilleiras somerxidas.
Fosa Mariña: Fendas profundas nas chairas abisais.
TICs
Como se formou a Bahía de Hudson
O desastre do mar de Aral
TRABALLAR OS MAPAS FÍSICOS
Mapas para imprimir:
MAPA FÍSICO CONTINENTES/OCÉANOS
MAPA FÍSICO MUNDO MUDO
PASO A PASO: Interpretar un mapa físico.
Un mapa físico proporciona información sobre o relevo e as augas dun territorio. O relevo represéntase mediante cores previamente establecidas, e as augas, a través de liñas ou masas de cor azul.
Nun mapa físico adóitanse utilizar letras distintas para diferenciar as formas do relevo: as cordilleiras, mesetas, vales, accidentes costeiros.
Os picos cun símbolo triangular, normalmente vai o nome e altitude do pico en metros.
As augas en azul.
Ter en conta que a ALTIMETRÍA serve para coñecer a altitude das terras emerxidas. As diferentes altitudes represéntanse mediante cores establecidas:
- Terras altas, violeta.
- Terras máis baixas, verde. O verde escuro resérvase para os terreos que se encontran por debaixo do nivel do mar. Estes territorios reciben o nome de depresións.
- As terras de altitude intermedia con cores como amarelo, laranxa, ocre e marrón.
Tema 4 O tempo e o Clima
- Os conceptos de tempo e clima
- As temperaturas
- As precipitacións
- A presión Atmosférica
- O vento
Tema 5 Proxecto de Comprensión
A ALDEA, O ANTIGO E O NOVO-PÁX 137 Santillana 1º ESO
PATRIMONIO ORAL GALEGO
ALDEAS ABANDONADAS, O OLVIDO DAS RAÍCES
Actividade Complementaria "Visita Atapuerca" 1º ESO A/B
9, 10 de abril de 2015
Por si queredes informarvos antes de ir...
ATAPUERCA a montaña máxica
Unidade 8 A PREHISTORIA
Actividade motivacional
ALTAMIRA
As oríxes da Humanidade
"Toda a historia non escrita da humanidade encerra as follas superpostas do libro da terra, e a técnica da escavación ten como primeiro obxectivo asegurar a súa correcta lectura. A tarefa do arqueólogo consiste en ir abrindo o libro, folla por folla, coidando de non deixar que desapareza unha soa palabra, para non facer quizais incomprensible o texto"
(Texto traducido ao galego de ALIMEN, M.H. e STEVE, M.J.: "Prehistoria". Hª Universal Siglo XXI. Páxinas 7-8)
Unidade 8 A PREHISTORIA
Actividade motivacional
Onde se encontra o xacemento de Atapuerca?
Como se descubriu o xacemento?
PALEONTOLOXÍA-ARQUEOLOXÍA-XENÉTICA-ANTROPOLOXÍA
PREHISTORIA. A oríxe do home
Darwin e a teoría da Evolución.
Imaxes recollidas da páxina http://www.profesorfrancisco.es/2010/03/prehistoria.html
Algúns vídeos sobre a oríxe da humanidade
Prehistoria
O porque do nome, Lucy
Xogos sobre a Prehistoria para practicar o que aprendemos.
Neolítico. A revolución neolítica.
Imaxes recollidas da páxina http://www.profesorfrancisco.es/2010/03/prehistoria.html
Algúns vídeos sobre a oríxe da humanidade
Prehistoria
O porque do nome, Lucy
Xogos sobre a Prehistoria para practicar o que aprendemos.
Neolítico. A revolución neolítica.
http://www.youtube.com/watch?v=DAEKOuoFisg
CINE E PREHISTORIA
Preparo o meu exame de Prehistoria.
-------------------------------------------------------------------------
Unidade 9 AS ANTIGAS CIVILIZACIÓNS FLUVIAIS
Unidade 10 O ANTIGO EXIPTO
Tutankamon, la maldición
Queres poñer o teu nome en EXIPCIO?
Unidade 11 GRECIA
(Temas 12-13 do libro C.Sociais editorial Santillana, vol 2)
A historia dos Gregos-A vida social dos Gregos
Enlace
"A lenda do Minotauro" Actividade TIC
O espazo reservado para as mulleres nas casas gregas.
Unidade 12 ROMA
VISITA Á CORUÑA 1º ESO Curso 13/14
COMPLEMENTARIA 1ª AVALIACIÓN
2ª AVALIACIÓN
Unidade 4 Atlas do mundo, España e Galicia
Nesta avaliación faremos un exame de Asia, España e Galicia
Temos feito outro do resto dos continentes que computará nesta avaliación
OUTROS CURSOS QUE XA FORON...
XORNADA DE ACOLLIDA
Curso 2013-14 Titoría 1º A
Lema do curso: "ESTAMOS POR TI"
____________________________
Música de tribus do mundo
Pigmeos
Indíxenas de América do Sur
Beduínos del desierto
Tuareg
Mongoles
Inuits
Unidade 4 "Atlas do mundo, Europa, España e Galicia"
Pigmeos
Indíxenas de América do Sur
Beduínos del desierto
Tuareg
Mongoles
Inuits
Unidade 4 "Atlas do mundo, Europa, España e Galicia"
MÁS MAPAS...
Unidades de relevo para estudar o mapa de África:
ÁFRICA
É o 3º continente máis grande do planeta.
Límites:
Estreito de Xibraltar
Canal de Súez
Océanos Atlántico e Índico
Tunisia Tunes
Libia Trípoli
Exipto O Cairo
Marrocos Rabat
Mozambique Maputo
Madagascar Antananarivo
Guinea Conakry
O relevo
Deserto de Sáhara
Deserto de Kalahari
Montes Atlas
Montes Drakensberg
Macizo Ahaggar
Macizo Tibesti
Rift Valley
Kilimanxaro (volcán)
Depresión do río Congo
Depresión do río Níxer
Cabo de Boa Esperanza
Golfo de Guinea
Península de Somalia
Illa de Madagascar
Vertente Atlántica: Senegal, Níxer, Congo, Zaíre, Orange
Vertente Mediterránea: Nilo
Uadis: cursos de auga estacionais
Vertente Índica: Limpopo, Zambeze (cataratas Vitoria)
Lago Chad /Lago Vitoria
Clima e Vexetación
Predominan os climas cálidos (ecuatorial, tropical e desértico)/ Vexetación: selva, sabana e deserto
Os climas temperados son propios dos extemos norte e sur do continente coa súa vexetación de folla perenne e oceánico con vexetación de folla caduca.
O clima de altas montañas dáse nas zonas elevadas.
Unidades de relevo para estudar América
América do Norte
- Montes de Alaska
- Golfo de Alaska
- Montañas rochosas
- Serra Madre
- Grandes Chairas
- Illa de Groenlandia (Políticamente Dinamarca)
- Península de Labrador, Florida, Iucatán, Alaska, California
- Bahía de Hudson
- Golfo de México
- Lago Michigan
- Gran Lago do esclavo
- Illas de Cuba, la Española e Porto Rico
- Estreito Bering
- Río Mississippi
América do Sur
- Cordilleira dos Andes
- Altiplano de Bolivia
- Mato Grosso
- Río Amazonas
- Chaira Amazónica
- Cabo de San Roque
- Cabo de Fornos
- Estreito de Magalláns
Curso 2012-13
Traballo con imaxes
Os alumnos tiveron que escoller unha imaxe para a portada da revista NATIONAL GEOGRAPHIC e tratar de explicar aos seus compañeiros e profesora porque tiña que ser a portada do mes.
Con esta actividade traballamos a expresión oral, a improvisación, o sentido do ridículo, a superación de nerviosismo e ademais eles mesmos son os realizadores do vídeo o que lle da aínda máis mérito o seu traballo.
Os requisitos para a realización do traballo foron o emprego dalgunha unidade de relevo traballada na materia de Ciencias Sociais de 1º ESO ata o momento.
O verdadeiramente importante desta actividade é intentar superar eses medos que nos impiden falar en público e vernos capaces de realizar un vídeo divertido tan só cunha cámara.
Se a maiores logramos un mellor achegamento dos alumnos á materia de xeografía o resultado será perfecto!
Dar as gracias a todos os alumnos/as de 1º B e 1º A, en especial a Anabel Soto e Gloria Aldaguer que foron as autoras das grabacións e a montaxe do vídeos en cadansúa clase, incluídas as tomas falsas.
Traballos dos alumnos
VIAXE A ATAPUERCA 1ºESO A/B
Semana do Reino Unido na ESO
“Arqueólogos
en Stonehenge”
Unha exploración
por terras británicas...
Recursos e-vocación “O misterio de Stonehenge” (Trailer)
Ubicación xeográfica
Ónde se atopa Stonehenge?
Onde se encontra o monumento que estamos a investigar...
País: Reino Unido
Illa na que se atopa o monumento: Inglaterra
Amesbury, en el condado de Wiltshire
Símbolos do país
A bandeira do país
Investiga a bandeira inglesa.
Cuestións:
- Que tres rexións representa ?
- A cruz central que simboliza ?
- Cando se realizou a versión definitiva da bandeira?
- Porque non aparece Gales representada?
Stonehenge é Patrimonio da Humanidade?
Que ten que ter un monumento para ser considerado patrimonio mundial? Que significa iso?
Búsqueda deste vídeo de youtube realizada por: Antía Varela de 1ºB para ambientar as clases desta investigación. Música na Prehistoria.
Facemos unha maqueta?
Idea orixinal de Ikea.
http://www.ikea.com
CIVILIZACIÓNS DA ANTIGÜIDADE
Actividade motivacional dende Canal History Teachers...
AS CIVILIZACIÓNS FLUVIAIS
Mesopotamia- Exipto-India-China
Introdución
TUTANKAMÓNhttp://www.youtube.com/watch?v=ezhNzqYL8nA- Enigma, misterio, tesouros...
Varios
Actividade de Motivación
Grecia
Actividade de Motivación Pompeia
No hay comentarios:
Publicar un comentario